duminică, 8 mai 2011

Pictura si desenul



Pictura reprezinta pentru mine o modalitate de a ma relaxa, expresia trairilor mele interioare, reprezinta tot ceea ce nu pot exprima in cuvinte dar simt, gandesc sau visez.

Am inceput sa pictez la 16 ani cand, in paralel cu liceul, am urmat cursurile Scolii Populare de Arta Octav Enigarescu din Targoviste. Fiecare tablou are povestea lui...

1. Fugit Irreparabile Tempus ( 2011 )- Un tablou facut pentru niste prieteni dragi, cu o tematica reprezentand trecerea ireversibila a timpului si importanta de a trai fiecare clipa cu intensitate maxima.


 2. Portretul Iubitului Meu ( 2000 ) - Un tablou facut pentru iubitul meu sotz, tablou care din nefericire s-a pierdut...Sper sa-l gasesc undeva...candva...

3. Poveste cu dovleci ( 1997 ) - Un tablou pe care l-am facut pentru ca toata lumea imi spunea ca pictez prea sumbru... Era doar varsta de vina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu