duminică, 8 mai 2011

Posh Events by Alexandra Roman

Posh Events este firma de organizari evenimente a mea si a sotului meu, de care ne ocupam de aproape 4 ani. Totul a pornit de la organizarea propriei nunti, cand ne-am dat seama ca este o activitate pe care ne-ar placea sa o intreprindem in urmatoarea perioada ( luni/ani ). Inceputul, ca in orice afacere, a fost destul de greu - nopti pierdute pe internet pentru documentare, zilele petrecute prin diverse magazine si pe la diversi furnizori, o afacere pornita cu bani putini, un site facut de mine cu putinele cunostinte adunate de-a lungul timpului, cu cateva poze de la nunta noastra...In timpul saptamanii faceam publicitate, cumparam cele necesare pentru nunti, drumuri la croitor, oferte facute, intalniri cu clientii, muuult vorbit la telefon, producerea si pregatirea diverselor accesorii ( marturii, pahare pentru miri si nasi, cocarde...etc), vineri noapte aranjamente florale, sambata decorarea salii si duminica dimineata ( in jur de 5 ) telefon de la restaurant sa mergem sa strangem aranjamentele din sala.

Acum, dupa 4 ani  lucrurile stau putin altfel...Echipa a devenit mai numeroasa, munca s-a ( mai ) distribuit, depozitul cu articole pentru nunti s-a largit, am devenit mai experimentati, am castigat si cateva concursuri, portofoliul s-a marit, la fel si numarul de vizitator de pe site, suntem mult mai organizati, mai eficienti...Chiar daca inca mai sunt momente care ne surprind, chiar daca fiecare nunta este unica si fiecare cuplu are propriile idei care uneori depasesc orice imaginatie, chiar daca inca mai am emotii inainte de fiecare eveniment, chiar daca niciodata nu stii ce-ti rezerva ziua de maine, acum putem privi mai detasat totul, cu un nivel de stres mai scazut si ne putem bucura de faptul ca stim ca putem transforma un vis in realitate.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu